لطفا صبر کنید

داستان عجیب یک زن درقبرستان وصبر ان
 
مذهبی
وبلاگی کاملا مذهبی
 
زن می گفت :تمام امورازجانب خداست

 

یکی ازبزرگان دین می گوید:ازگورستانی می گذشتم،زنی رادیدم میان

 

چندقبرنشسته وچنین می گفت:

 

صبرکردم درحالی که می دانم عاقبت صبرخوب است،آیابی تابی برمن

 

سزواراست که بی تابی کنم،صبرکردم برامری که اگرقسمتی ازآن به

 

کوههای شروری واردمیشدمتزلزل می گردید،اشک به دیدگانم واردشد،آن

 

اشکهارابه دیده برگردانم،من درعمق قلب گریانم.

 

آن شخص می گوید:اززن پرسیدم:تورا چه شده که می گویی صبرکردم به

 

طوری که هیچ کس به آن نحونمی توانست صبرکند؟

 

جواب داد:روزی شوهرم گوسفندی رادربرابرکودکانم ذبح کردوپس ازآن کارد

 

رابه گوشه ای پرتاب نمود،چون ازمنزل خارج شد،یکی ازدوفرزندم که

 

بزرگتربودبه تقلیدازشوهرم دست وپای برادرکوچک خودرابسته و

 

خوابانیدوبه اوگفت:می خواهم به تونشان بدهم که پدرچگونه گوسفندراذبح

 

کردودرنتیجه برادربزرگترسربرادرکوچگتررابرید،ومن تاآمدم بفهمم

 

کارازکارگذشته بود.

 

به پسرم سخت خشمناک شدم،براوحمله بردم که اورابزنم،به سوی بیابان

 

فرارکرد.وقتی شوهرم به خانه برگشت وازجریان مطلع شدبه دنبال پسرم

 

رفت،پسرم رادربیابان دچارحمله حیوانات درنده دیدوملاحظه کردآن پسرهم

 

مرده ،جنازه اش رابه زحمت به خانه حمل کردوخودازشدت سوزعطش به

 

زمین افتادوازپایدرآمد.من سراسیمه به سوی شوهروجنازه طفل دویدم،دراین

 

اثناکودک خردسالم خودرابه دیگ غذاکه درحال جوشیدن بودرساندوبه دیگ

 

دست زد،دیگ به روی اوواژگون شده واوراکشت.

 

خلاصه من درظرف یک روزتمام عزیزانم راازدست داده ودراین حال فکرکردم

 

که اگربرای خدادراین حوادث سنگین صبروشکیبایی کنم ماجور(اجر)خواهم

 

بود.ازاین جهت شکیبایی به خرج می دهم وحتی اشک دیدگانم راپنهان می

 

کنم.ودنبال آن گفت:تمام امورازجانب خداست وهمه چیزواگذاربه حضرت

 

اوست وامریرانمی یابم که واگذاربه بنده باشد! 

 

 

ممنبع:SEIR-SOLOK.BLOGFA.COM


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

خدایا من در قلب کوچکم چیزی دارم که تو در عرش کبریاییت نداری. من چون تویی دارم و تو چون خود نداری...
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مذهبی و آدرس smashcc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 95
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 679
بازدید کل : 48743
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



سايبري ها ديدار با رهبري مي خواهند جنبش  وبلاگی حمایت از طلبه سیرجانی